Candaş Tolga Işık madde madde açıkladı: O düğüne gitmedim

Kafa Dergisi’nin kurucusu, eski Posta Gazetesi yazarı Candaş Tolga Işık, Sezgin Baran Korkmaz'la ilgili "Düğün Gecesi" yazısına dair açıklama yaptı.


 

Kafa Dergisi’nin kurucusu, eski Posta Gazetesi yazarı Candaş Tolga Işık, 1 Haziran 2016 tarihinde kaleme aldığı "Düğün Gecesi" başlıklı yazıyla ilgili açıklama yaptı.

Işık, gazeteci Burcu Karakaş'ın "Candaş Tolga'dan tatliş bir SBK yazısı (2016) "İstanbul'un en lüks otellerinden birinde bir sünnet düğünü. Düğün sahibi Karslı genç işadamı, büyük bir hayırsever. Okullar, yurtlar yaptırdı. Konuşmasını bitirdiğinde tüm davetliler ayakta alkışlıyordu" ifadelerini alıntıladı. 

"DÜĞÜNE GİTMEDİM"

Işık'ın mesajları şöyle:

- Burcu Hanım, paylaştığınız yazıyla ilgili izin verirseniz birkaç bilgi vereyim: 1- Ben 2016’daki o düğüne gitmedim gidenlerden duyup Kars valiliğine teyid ettirdikten sonra yazdım. Yetmedi bu SBK PR ı mı yoksa gerçekten yapıldı mı diye arkasından bir de takip yazısı yazdım.

- Bunun dışında tek bir ne SBK PR’ı yapan ne öven ne yazım ne de paylaşımım vardır.

- Yazıyı yazdığım gün itibarıyla SBK ile ilgili ne herhangi bir yasal süreç ne de herhangi bir haber vardı. Ne yalan söyleyeyim ben yazdıktan 5 yıl sonra böyle bir operasyonu da öngöremedim."

"BELGELER EKTEDİR"

O tarihlerde gazetelerde ve televizyonlardaki SBK holding reklamlarına değinen Işık şunları söyledi: 

- Bununla birlikte öyle ya da böyle bu yazıyı bir şekilde kaleme almış biri olarak hele ki “maaşlı gazeteciler” tartışması varken bir dönem gazetelerde TV’lerde çarşaf çarşaf dolaşan SBK reklamlarından medya grubumun ne aldığını da arkadaşlardan çıkarmalarını istedim.

- Belgeleriyle paylaşmak isterim: 2 dergide ilan karşılığı 10 bin TL (Euro değil!)+KDV ve Kars’taki köy okullarına dağıtılmak üzere 2500 adet (tanesi 10 TL) çocuk dergisi.. Tamamı banka üzerinden transfer edilen, faturası/irsaliyesi, işlerin gerçekleştiğine dair belgeler ektedir."

200'DEN FAZLA KİŞİ...

Bugüne kadar 200’den fazla kişi ve kurumdan reklam aldığını belirten Işık şöyle konuştu: 

- Her ne kadar size yaptığımız dergileri beğendiremesek değerli eleştirilerinize konu olsak da tümü bugün ülkenin en çok okunan yayınları arasındadır. Lakin bugüne kadar 200’den fazla kişi, kurumdan reklam aldık. Hiçbirinin 5 sene sonra başlarına gelecekleri hala kestiremiyoruz.

- Kaldı ki 1 hafta önce pandemiden magdur edilen müzisyenler için 100 bin lira bağış yapan (ekte görebilirsiniz), personeline gururla piyasanın çok üzerinde ücretler veren bir kurumuz (yukarıdaki) 3 kuruşluk reklam için namusumuzu, şerefimizi ayaklar altına almayız. 

BELGE ÇAĞRISI

- Cevap biraz uzun oldu umarım Türkiye medyasında tüm kurumlar ve şahıslar bu şekilde şeffaf bir şekilde nerde ne alıyorlar ne almıyorlar belgeleriyle paylaşır da biz de öğreniriz! Vaktiniz aldığım için sizden ve takipçilerinizden özür dilerim. İyi çalışmalar."

Odatv.com


32,915 Bu habere tepkiniz:
 
İLGİLİ HABERLER
    -

Erdoğan ailesi Waffle işine girdi 

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın çocukları Bilal Erdoğan ve Sümeyye Erdoğan Bayraktar İstanbul Fatih’te “Çay Saati” ve “Waffle Saati” adıyla dükkan açtı.